Czy sprzedawane przez was kosmetyki są w całości wegańskie?

Tak, żaden z kosmetyków, które znajdziecie w naszym sklepie nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego. Wszystkie produkty, a także producentów weryfikujemy osobiście, tak żebyście nie musieli już tego robić.

Czy kosmetyki w waszym sklepie są „cruelty free”?

Zanim kosmetyk trafi na naszą wirtualną półkę, sprawdzamy jego producenta pod kątem praktyk związanych z testowaniem na zwierzętach. 

Unia Europejska zabrania testowania kosmetyków na zwierzętach, jednak zdajemy sobie sprawę, że niektórzy producenci działają nie tylko na terenie Europy, ale także wysyłają kosmetyki do Chin, gdzie te testy są wymagane lub sprowadzają z Chin komponenty. Dlatego weryfikujemy obecność producentów na rynku chińskim oraz ich powiązania z firmami działającymi w Chinach.

U nas znajdziecie produkty w pełni wolne od okrucieństwa i nie testowane na zwierzętach na żadnym etapie tworzenia.

Czy zamówienia wysyłacie w ekologicznych opakowaniach?

Dużą wagę przykładamy do ekologicznych rozwiązań. Dlatego też wyszukujemy produkty, które pakowane są w wielorazowe lub zrecyklingowane opakowania. Sami, przy pakowaniu Waszych zamówień nie używamy plastiku (nawet taśmę zamieniliśmy na papierową J).

Czy posiadacie sklep stacjonarny?

Na ten moment nasz sklep znajdziecie jedynie online.

Czy muszę założyć konto w sklepie żeby zrobić zakupy?

Nie, zakupy można realizować bez zakładania konta.

Założenie konta w sklepie ułatwia jednak realizację przyszłych zakupów oraz daje wgląd do tych już zrealizowanych.

Czy otrzymam informację o statusie wysyłki oraz będę mógł ją śledzić?

Oczywiście, niezależnie czy posiadasz konto klienta czy też nie, otrzymasz od nas informacje o swojej przesyłce i będziesz mógł monitorować jej status.

Czy mogę odebrać zamówienie osobiście?

Na ten moment nie posiadamy możliwości osobistego odbioru zamówień.

Czy mogę edytować swoje zamówienie?

Edycji zamówienia może dokonać wyłącznie obsługa sklepu. W tym celu prosimy o kontakt mailowy z podaniem numeru zamówienia oraz danych, które mają zostać zmienione. 

Zmian można dokonać jedynie, gdy zamówienie nie zostało zrealizowanie. Po realizacji zamówienia, dokonanie ich jest niemożliwe. 

Czy mogę anulować zamówienie?

Tak jak w przypadku edycji zamówienia, jest to możliwe poprzez kontakt mailowy z nami.

Anulować zamówienie można jedynie, gdy nie zostało ono zrealizowane. Po realizacji zamówienia możliwe jest dokonanie zwrotu.

Kind Bear - Niedźwiedź z książką

Jeżeli nie znalazłeś odpowiedzi na swoje pytanie napisz do nas przez formularz kontaktowy.